pl en
Wybierz datę
Liczba gości
  • 1 Gość
  • 2 Gości
  • 3 Gości
  • 4 Gości
  • 5 Gości
  • 6 Gości
  • 7 Gości
  • 8 Gości
  • 9 Gości
  • 10 Gości
Rezerwuj bezpośrednio

na naszej stronie, gwarantujemy najniższą cenę -  nawet do 15% taniej!

często zadawane pytania

  • Gdzie są położone apartamenty?

    Prawie wszystkie nasze apartamenty są położone w pobliżu Rynku Głównego, w samym sercu starego miasta. Kilka z naszych apartamentów znajduje się w innej lokalizacji. Aby sprawdzić położenie apartamentu należy zapoznać się z opisem poszczególnego apartamentu, który znajduję się na naszej stronie internetowej lub skontaktować się z nami telefonicznie lub też za pomocą e-maila.

  • Czy zwierzęta są akceptowane w apartamentach?

    Zwierzęta są akceptowane w naszych apartamentach bez dodatkowych opłat. Bezpłatnie przygotujemy też dla Twojego pupila miskę, legowisko i torebki na psie odchody.

  • Czy goście muszą zostawić depozyt pieniężny?

    Obiekt Antique Apartments zastrzega sobie prawo do dokonania preautoryzacji karty kredytowej Gościa na kwotę stanowiącą równowartość opłaty za 1. noc pobytu. Kwota ta może zostać wykorzystana na pokrycie kosztów naprawy ewentualnych szkód. Depozyt jest pobierany przy zameldowaniu i zwracany przy wymeldowaniu z apartamentu.

  • Czy mogę zrealizować Bon Turystyczny i zapłacić nim za pobyt?

    Tak, jak najbardziej można w Antique Apartments zrealizować Bon Turystyczny i opłacić nim pobyt w naszych apartamentach. Nasi pracownicy z chęcią udziela wszelkich informacji i poprowadzą krok po kroku przez procedurę realizacji płatności.

  • Gdzie mogę zaparkować swój samochód?

    Recepcja Antique Apartments zlokalizowana jest na obszarze Starego Miasta w strefie A1, która jest całkowicie wyłączona z ruchu samochodowego. Samochód można zaparkować na jednym z dostępnych w pobliżu  parkingów strzeżonych: Parking ul. Karmelicka 21, Parking Czarnowiejska 4 (tel.698719544), Podziemny Parking przy Muzeum al. Adama Mickiewicza 18 (tel. 126167555).

    Wszystkie apartamenty należące do Antique Apartments znajdują się w strefie płatnego parkowania, w podstrefie A. Dlatego jeżeli zdecydują się Państwo zaparkować samochód poza parkingiem strzeżonym, prosimy pamiętać, że strefa płatnego parkowania w Krakowie obowiązuje od poniedziałku do soboty w godzinach  10:00 – 20:00. Godzina postoju w podstrefie A kosztuje 6 zł.

    Opłatę uiścić można poprzez zakup biletu w parkometrze lub za pomocą aplikacji na telefonie komórkowym.

  • Dlaczego nasze apartamenty są takie atrakcyjne?

    Nasze apartamenty są atrakcyjne z kilku powodów. Po pierwsze są to duże, wygodne, samodzielne i umeblowane mieszkania. W każdym z nich znajduje się wyposażona kuchnia, łazienka oraz salon. Po drugie powierzchnia mieszkań jest kilkukrotnie większa od tej jaką oferują hotele. Po trzecie mieszkania położone są w samym centrum.

  • Jak wyposażone są mieszkania?

    Staramy się aby w apartamentach czuli się Państwo jak u siebie w domu. Dlatego też wszystkie mieszkania są wyposażone w TV-SAT, pralkę ( za wyjatkiem apartamentów typu studio ), Internet. W kuchni znajduje się kuchenka mikrofalowa, płyta grzewcza, lodówka, czajnik, toster. A także suszarka do włosów, żelazko i deska do prasowania ( za wyjatkiem apartamentów typu studio )We wszystkich apartamentach jest również bezprzewodowy Internet.

  • O której zaczyna i o której kończy się doba hotelowa?

    Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15:00, a kończy o 11:00. Jeżeli planują Państwo zostać dłużej w Krakowie w dniu wyjazdu to istnieje możliwość zostawienia bagaży w naszym biurze lub w naszej bagażowni. 

  • Czy do mieszkania można dostać się windą?

    Tak. Do niektórych z naszych mieszkań można dostać się windą. Aby sprawdzić czy do poszczególnego apartamentu można dostać się windą należy zapoznać się z opisem poszczególnego apartamentu, który znajduję się na naszej stronie internetowej lub skontaktować się z nami telefonicznie lub też drogą e-mailową.

  • Czy w cenie mieszkania jest pościel oraz ręczniki?

    Tak. Przy pobytach trwających ponad 3 dni zapewniamy wymianę ręczników a raz w tygodniu wymianę pościeli.

  • Czy za sprzątanie pobierane są dodatkowe opłaty?

    Nie. Koszty sprzątania wliczone są w cenę. Przy pobytach trwających ponad 3 dni apartamenty sprzątane są dwa razy w tygodniu. Za dodatkową opłatą istnieje możliwość dodatkowego sprzątania.

  • Jakie są warunki rezerwacji?

    W celu potwierdzenia rezerwacji konieczne jest opłacenie zabezpieczenia w wysokości równej pierwszej doby. Opłaty tej można dokonać przelewem lub za pomocą karty kredytowej. 

  • Jak mogę dokonać rezerwacji?

    Najprostszą formą dokonania rezerwacji jest wypełnienie formularza. Po wybraniu apartamentu, który Państwu odpowiada prosimy o wypełnienie formularza on-line na naszej stronie internetowej. Jeżeli nie wiedzą Państwo który apartament chcieliby Państwo zarezerwować prosimy o przesłanie szczegółów pobytu ( data przyjazdu, data wyjazdu, liczba gości oraz rozmiar apartamentu).
    Wszystkie zapytania odbieramy natychmiast, wiec na pewno odpiszemy nie później niż w ciągu 24 godzin.

  • Ile faktycznie kosztują nasze apartamenty?

    Opłaty za apartamenty są opłatami za apartament a nie od osoby. Stali klienci mogą zawsze liczyć na preferencyjne traktowanie. W przypadku wynajęcia mieszkania przez kilka osób koszt wynajęcia w przeliczeniu na osobę jest dużo niższy niż w hotelu.  

  • Czy w apartamentach jest telefon oraz Internet?

    We wszystkich naszych apartamentach jest bezprzewodowy Internet. W apartamentach nie ma telefonów stacjonarnych.

  • Jak daleko jest do najbliższego postoju taksówek oraz przystanków autobusowych i tramwajowych?

    Postój taksówek jest 100 metrów od budynku, przystanki autobusowe i tramwajowe znajdują się okołó 200 m.

  • Ile wynosi minimalny i maksymalny czas pobytu?

    Nasze apartamenty możemy wynająć na dzień, tydzień, miesiąc, rok lub dłużej. Całkowicie dostosujemy się do Państwa potrzeb.

  • Jakie są dodatkowe koszty związane z wynajęciem apartamentu?

    Nie musicie Państwo ponosić żadnych dodatkowych kosztów poza ewentualną koniecznością opłacenia parkingu. Jeżeli jednak podczas pobytu w naszych mieszkaniach dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia, będziemy zmuszeni obciążyć Państwa kosztami wymiany lub naprawy.

  • Czy jest możliwość zorganizowania transportu z/na lotnisko lub innych wycieczek?

    Oczywiście oferujemy Transport z/na lotnisko. Cena jest uzależniona od ilości osób oraz od lotniska (Kraków lub Katowice). Aby zamówić transport prosimy o wysłanie maila z data przyjazdu, numerem lotu, godziną przyjazdu, ilością osób oraz z informacją z którego lotniska potrzebny będzie transport. Aby otrzymać informacje dotyczące ceny prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
    Organizujemy również transport do Kopalni Soli w Wieliczce oraz do Auschwitz Birkenau (Oświęcim).W celu uzyskania dokładniejszych informacji prosimy przejść do zakładki „usługi dodatkowe”.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez ANTIQUE APARTMENTS Gawor Ziobrowscy sp.k., Plac Szczepański 2/9, 31-011, Kraków Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane